czwartek, 9 lipca 2015

Witajcie kochani :)

Cześć Kochani !

Jestem Kaśka, rocznik 90, Rzeszów.
Jestem niezdiagnozowaną zakupoholiczką jak pewnie większość kobiet. 
Jestem uzależniona od kawy.
Jestem zawsze w drodze, w biegu, w rozerwaniu pomiędzy miejscem a miejscem.
Uwielbiam polować w second-handach, daje mi to wielką radość.
Uwielbiam książki, seriale, filmy i dokumenty o tematyce kryminalnej.
Uwielbiam kulturę ludową i Bieszczady.
Uwielbiam rzeczy dziwne.
Moja głowa jest zawsze pełna pomysłów (nie zawsze mądrych).
Moja torebka jest ZAWSZE za mała. 
Wierzę w siebie.
Wierzę w słowa: 
 Nic we wszechświecie nie dzieje się raz. Nieskończoność zmierza w obu kierunkach. Nie ma niezwykłych wydarzeń, pojedynczych chwil.


Za wszystkie komentarze i dobre słowa dziękuję :)




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz